|
||||
|
||||
kryapåkaka från Arne /Birgitta
Tack snälla för kakan som kom med posten Ni är helt otroliga så roligt att ni skickade en kaka .Piggade upp i min sjukdomstid.Pargarsemestern är i farozonen!!Ibland blir det aldrig som man tänkt sig.
Men här ska kämpas och behålla mina Greklandsdrömmar ända in i kommande vårdinsatser. Ni andra som kan resa till älsklingslandet Grekland får hälsa från mig och njuta. Birgitta med Bengt som har Grekland i vårt hjärta . |
|
||||
|
||||
Sv: kryapåkaka från Arne /Birgitta
|
|
||||
|
||||
Visste inte att du var sjuk Birgitta. Tråkigt! Hoppas att det ordnar sig så att ni kan resa. Om inte, och ni får avboka, önskar jag snar bättring och att ni kan göra som vi har gjort, bokat nytt igen när vi mått bättre.
Det har strulat många gånger nu men förr eller senare hoppas vi att kunna säga som i spelreklamen ..... "Plötsligt så händer det!" ...... , d v s att vi slipper att avboka igen och faktiskt kan resa. Vi lever på hoppet. Hoppas att du också kan göra det! Masse |
|
||||
|
||||
Jag känner verkligen med Birgitta, Monica C, Monica P
och Masse!! Själv kom jag lindrigt undan, utan att gå in på detaljer. Världen blir inte som förr efter ett sånt bakslag, på ett bra sätt. Man gnäller inte över bagateller och försöker förverkligar alla små drömmar man har. Ja, man får helt enkelt en annan syn på livet. Som sagt "Den friske har många önskningar-den sjuke bara EN" Ha en fin dag alla! 💕 / Kajja |
|
|||
|
|||
Åh så tråkigt för Dig Birgitta om Du inte kommer iväg....Vi vet ju hur ni längtat, men sjukdom rår man inte över...så är det ju! KRYA PÅ DIG!...och så jättegulligt med kakan
Lissi |
|
||||
|
||||
Jag håller alla tummar jag har för att allt ska gå bra, och att ni kommer iväg, som jag vet att du längtar så mycket efter.
Sköt om dig Birgitta. Kram! |
|
|||
|
|||
Kramar Birgitta!!!Hoppas också att allt går vägen.Hälsningar Phia
|
|
||||
|
||||
Jeg krysser fingrene for at det ikke tar f o r lang tid til du er frisk nok til å reise til Parga, Birgitta
Det har du virkelig fortjent |
|
|||
|
|||
Re: kryapåkaka från Arne /Birgitta
Jag hoppas verkligen att du kommer i väg!
Du har längtat så länge nu, jag håller också tummarna för att du ska kunna åka |
|
||||
|
||||
För den vetgirige. År 1998 utlyste Posten en tävling där man ville att bagerier/Konditorier skulle tillverka en kaka som tålde att skickas till kunder över hela Europa. Husums bageri vann tävlingen med sin Postnötkaka förpackad i ett tåligt emballage.
Som tack för detta bjöd Posten på starkt rabatterat porto för distributionen av sagda kaka. Numera finnes det ett flertal kakor att välja på.. Prisläget ligga strax runt 200 Sek inklusive frakt Arne och Birgitta Direkt från Connect Hotel Arlanda. |
|
||||
|
||||
Den är väldigt god, och vi brukar också skicka postkakor.
|
|
||||
|
||||
Va? kan man skicka kakor med posten? Hade inte en aning. Är det därför de frågor om man accepterar cookies på postens hemsida?
/Netwolf |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Birgitta, jag hoppas verkligen att du kryar på dig och kommer iväg!
|
|
||||
|
||||
Hälsning till alla er som önskar mig god bättring .Tillsammans är vi starka
Kram och tack till alla mina fina Kalimeravänner . Birgitta som kämpar samt tänker Grekland när det känns som värst!! |
|
||||
|
||||
Citat:
/Kerstin |
|
||||
|
||||