|
||||
|
||||
Sv: Mygg?
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
[EN sak vet jag i alla fall och det är att om man har ätit vitlök dagen innan så sticker de INTE. Å då menar jag med gadden, inte med vingarnas hjälp [/QUOTE] Vad är det för snack .
Obs om båda i sällskapet ätit vitlök biter de den som kommer längst söderifrån VSB Vilket skulle bevisas och oxå har bevisats i helgen |
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
Fast när jag tänker efter så beror det nog på att det var sensomarmygg. De är inte så kinkiga |
|
||||
|
||||
Citat:
Den som är otränad bildar bara lite mjölksyra, men väldigt fort - och eftersom mjölksyra är smärtsam redan i små mängder så gör det fortare ont i musklerna. Att myggen inte biter mig skulle med andra ord kunna bero på att jag är extremt otränad.... och inte luktar mjölksyra |
|
||||
|
||||
Citat:
Men som jag har fattat det är du inte alls otränad, så ditt resonemang håller ändå inte. Ruby |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Ruby |
|
||||
|
||||
Citat:
Resten av diskussionen tror jag vi tar över en kopp te nån dag |
|
||||
|
||||
Citat:
Dessutom ska jag iväg på grekiska nu, så jag har inte tid att "vandra på internet" mer... Ruby |
|
|||
|
|||
Klart du ska boka resan till samos! Det är inte mer mygg där än på någon annan ö. Använd OFF CREAM (doftar gott) och stryk på flera gånger under kvällen.
Lycka till! |
|
||||
|
||||
Eftersom tråden är gammal låser jag den. Den som vill ta upp ämnet igen, gör det gärna i en ny tråd.
inkfish/moderator Milla - välkommen hit och ta inte låsningen personligt. Vi brukar låsa gamla trådar, det är roligare med nya |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|