|
||||
|
||||
Resebrev
Är det fortfarande inte aktuellt att publicera nya resbrev (dem man finner i vänster kant på första sidan)? Tror jag har plöjt igenom vartenda ett från år 2001 och framåt... några flera gånger, särkilt de som handlar om platser/öar jag varit på men även de jag är lite mer nyfiken på. Skulle vara jättekul om det tillkom lite nya , dvs om det fortfarande finns de som skickar in...?
|
|
||||
|
||||
Sv: Resebrev
Det kom in ett gäng förra året som jag aldrig publicerade. Sedan skrev jag om det, att jag av hälsoskäl inte kunde göra några resebrev. Nu mår jag bättre, men har ändå beslutat att sluta med resebrev. Så tyvärr blir det inga fler.
|
|
||||
|
||||
Citat:
på forumet / Kajja |
|
||||
|
||||
Precis!
|
|
|||
|
|||
Jag har försökt och försökt,och när jag läser igenom vad jag skrivit så nääää,
Men rätt som det är kanske jag får till det👍 Jag tar en tur till Umeå och funderar på saken🤔 Pia |
|
||||
|
||||
Citat:
/ Kajja |
|
||||
|
||||
Citat:
Så nu, alla ni som reser i Grekland. Kom ihåg att skriva om era upplevelser här! / Anne |
|
||||
|
||||
Ja det är synd på resebreven, men vi får se F B Kalimera som ett komplement i detta fall och lägga ut alla sköna Grekbilder där. Alltid lika roligt att ta del av.
|
|
||||
|
||||
Det var verkligen riktigt tråkigt att höra
|
|
||||
|
||||
Citat:
Maria - Älvsbybo av födsel och ohejdad vana |
|
||||
|
||||
Pitbor o Älvsbybor. Å själv är man Bodensare...
|
|
||||
|
||||
Citat:
Du har virkelig gjort en helt enormt STOR jobb med Reisebrev o.a.👏👏👏 Er s å GLAD for å høre at du er bedre😀 Håper bedringen fortsetter 🍀🤞 - og at det snart blir 🇬🇷 igjen❤️ |
|
||||
|
||||
Haha..misstänkte det!
/ Kajja |
|
||||
|
||||
Det finns en plats på jorden,,,o.s.v.
Ursäkta sidospåret, men du bjöd på det Netwolf. Birgitta (umebo av ohejdad vana). |
|
||||
|
||||
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|