![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Vet att jag skrev om detta i något annat inlägg som handlade om appen "Riktiga vykort".
Häromåret var det riktig långsam uppkoppling på hotellet när jag skulle sända iväg ett vykort - fick meddelandet att sändningen misslyckades och att jag skulle försöka igen - vilket jag gjorde ett antal ggr (tydligen 6 ggr ![]() ![]() ![]() Simetra ![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Simetra! Skönt att jag inte är ensam ...
![]() Masse! Att önska kostar ingenting. ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Simetra! Den defekten upplevde en bekant till mig en gång när hon skulle beställa taxfree till utresan. Diverse drycker till balkongsittning, solcremer, cyklopögon till barnen mm. Har för mig att hon tryckte tre ggr på sändknappen innan hon kände att det fungerat. Gissa om hon blev paff när hon vid bordingen knappt kunde se sätet! 😬
Masse |
#4
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|