Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Hälsningar > Hälsningar direkt från Grekland

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2018-06-08, 15:51
Kajjas avatar
Kajja Kajja är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2015
Standard Sv: Skiathos

Citat:
Ursprungligen postat av Kalimera Visa inlägg
Men då! Ta några bilder och visa oss.
OM jag skulle lyckas ta en bild så kommer jag att anstränga mig att försöka lära mig lägga in bilder på forumet
Tog kort igår kväll på Prins Harrys skepp nere i hamnen där gänget kamperar ihop. Luskat lite på nätet och hittade info om att i förrgår var Stones i Koukounari på Hotel Skiathos Plaza och roade sig!!!
Smultron, jag hittade bilder om det innan jag hade läst ditt inlägg och trodde att Goldie åxå var här nu. Men det var ju för några år sedan..haha! Nån måtta på kändisspan får det vara
/ Kajja
Svara med citat
Gammal 2018-06-10, 16:35
majis avatar
maji maji är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2007

Min man är ett riktigt Stones-fan så han tyckte att vi är på fel ö för närvarande(Santorini)
Ha en fortsatt fin semester Kajja!
//maji
Svara med citat
Gammal 2018-06-10, 16:45
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin

Reg.datum: nov 2004

Citat:
Ursprungligen postat av Kajja Visa inlägg
Luskat lite på nätet och hittade info om att i förrgår var Stones i Koukounari på Hotel Skiathos Plaza och roade sig!!!
Oj då. Där skulle jag ha velat vara!
Svara med citat
Gammal 2018-06-10, 16:57
Kajjas avatar
Kajja Kajja är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2015

Nu sitter vi på balkongen med den fantastiska utsikten mot havet här i Megali Ammos och ska åka hem om ett par timmar Nu på em la Prins Harrys skepp till precis framför ögona utanför stranden. Tittar på det just nu.
Eftersom vi alltid har kikare med oss hade jag "lyckan" att spana in Harry, Nyafrun och en vovve Paparazzibåtar cirkulerade runt hela tiden.
Maij, hälsa maken att Stones hade en konsert i GB så dom har åkt hem.
Igår vespade vi till Kanpitsastranden och till flygplatsen. Ett SAS-plan mot Norge skulle precis avgå. Oh my god..hur kan detta vara tillåtet att beskåda så nära!! Jetströmmarna var enorma Packboxen på vår vespa flög upp. Otroligt stark upplevelse. Landningarna är lite mer spännande på ett annat sätt.. Nu checkar vi ut efter en fin vecka😊😊
/ Kajja
Svara med citat
Gammal 2018-06-11, 17:50
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin

Reg.datum: nov 2004

Citat:
Ursprungligen postat av Kajja Visa inlägg
Oh my god..hur kan detta vara tillåtet att beskåda så nära!! Jetströmmarna var enorma Packboxen på vår vespa flög upp. Otroligt stark upplevelse.
Läste nyligen om en turist som flög i backen och skadade sig lindrigt när han överraskades av jetströmmarna.

Håller med om att det är konstigt att folk får stå så nära plattan.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:08.