![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Äntligen har vi bokat septemberresan!! Mannen längtade till Kreta och jag var inte sen att hålla med. Det blir ett o etthalvt år sen sist.
Jag har spanat på resesighterna ett tag och plötsligt hade Ving ett kanonerbjudande ![]() Att jag aldrig lär mig!! Ser ni en billig resa så boka direkt!! Men i slutänden blev det riktigt bra för oss endå. Vi bokade ett 2+ boende i Kalamaki för oss o vespan. Vi får flyg + flygskatt, transfer, enrumslägenhet, pool, Wi-Fi och havsutsikt från restaurangen och parkering för 6600 för oss två!! Känns jättebra! Och Kalamaki är hemtamt för oss. Nu kan man njuta av den fina svenska sommaren innan det är dax ![]() /Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Härligt!
HU, så sugen man blir att bara tvär-boka så! GÔTT! å himla trevligt att se fram emot! ![]() Lena ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Härligt härligt....underbara Kreta!
|
|
||||
|
||||
![]()
Va goa ni eee allihopa!!
/Kajja ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Härligt 😎😎😊
|
|
||||
|
||||
![]()
Grattis Kajja!
![]() Nu har ni något att se fram emot när den långa svenska sommaren har tagit slut. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Om man bokar idag kostar vår resa 8800!!
![]() / Kajja ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Visst är sånt gôtt att se?!
Nån gång bokade man vid rätt tillfälle ![]() Lena ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi som reser från Göteborg, kan aldrig vara med i prisjakten. Vi får boka tidigt och vara nöjda.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Vi hade också tur med vår bokning! Från Arlanda till Kreta, Kato Stalos/Kalamaki. Flyg+flygskatt, mat på planet, transfer, tvårumslägenhet och 50 m till stranden. Havsutsikten vet jag inte men det finns en pool också. Wifi också, tror jag. 3230 kr per person. Kan säga att vi är nöjda! ![]() /Eva |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Grattis!! / Kajja ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|