![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Paleochora er et godt valg. Har selv bodd på Poseidon ved sandstranden, for få år siden. Restplass, Ving eller Apollo? Tidlig i juni. - Poseidon er virkelige et av de bedre charterhotellene jeg har bodd på (ikke veldig mange de siste 10 -15 årene). Ble positivt overrasket
![]() ![]() Tror nok at jeg vil reise på egen hånd til P. neste gang, hovedsakelig fordi det er enklere/rimeligere for en alene-reiser. Kan dessuten godt tenke meg å bo på havnesiden. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Detta är alltid vårt boende i Paleochora. Haris studios. Kan man bo närmare havet?
Birgitta. |
|
|||
|
|||
![]()
Fantastisk beliggenhet! Er det et rimelig alternativ?
![]() Coanma |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Coanma Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Från Chania busstation går bussen klockan 5.15, 8.45, 10.45, 12.45, 16.00, 20.00. Mindre frekvens i lågsäsong. Kostnad: 8.30 Euro. Taxi från Chanias flygplats kostar 85 Euro om man bokar Paleochora Taxi.
Haris Studios måste man vara ute i god tid för att boka. Populärt ställe. Birgitta. |
|
|||
|
|||
![]()
Ang. transporten - vet ikke om du tenker på prisen eller kjøreforhold. På charterreisen var vi så få som skulle til P. at vi ble hentet på flyplassen av taxi. Dyktig sjåfør. - Hadde på forhånd lest at det kunne være litt skummelt å kjøre den strekningen, over fjellet. Men det var det på ingen måte. Der kunne jeg gjerne kjørt selv.
|
|
|||
|
|||
![]()
Takk for svar. Jeg får studere litt på charter eller reise på egen hånd og eventuell bosted.
![]() ![]() Coanma Citat:
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|