|
|||
|
|||
50-årsdag på Santorini
Jag skall fira min stora högtidsdag i mitt älskade Grekland. Vi blir ca 6 personer och jag behöver lite hjälp med några transportfrågor.
Vi skall bo i Kamari och kommer inte att hyra något fordon för att ta oss runt kvällstid(då det blir lite alkohol... ). När jag var i Perissa förra juni, körde bussen förbi, full, många gånger. Kan tänka mig det blir ännu värre i augusti då, när vi reser(ja vet det är högsäsong då). När bussen körde förbi, var detta alltså i början av juni, tidig kväll. Undrar också hur man tar sig hem på kvällarna, för bussen slutar väl gå vid midnatt? Får man tag i taxi över huvud taget? |
|
||||
|
||||
Sv: 50-årsdag på Santorini
Först ett stort grattis i förskott!
Jag har dålig koll på bussarna på Santorini i högsäsong. Men om bussarna var fulla i juni förra året lär det var ännu värre i augusti. Jag skulle förlita mig på taxi, som inte böra vara några problem att få, men reservation för att det är grymt mycket folk på Santorini i augusti. Smartast är att förboka taxi hem på kvällen. |
|
|||
|
|||
Tackar
Då prövar vi att förreservera taxi och hoppas de kan köra hem oss mitt i natten |
|
||||
|
||||
Transfers och taxi är big business på Santorini så det blir inga problem.
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|