![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jostein rapporterade att han skulle åka till Naxos över julen 2014, samt rapportera.
Men sedan måste något ha hänt. Rapporterna slutade den 23 december på Sofitel, Atens flygplats. Jag har funderat mycket över honom, då han var en gammal Kalimeravän som var med från starten. För övrigt åker jag, min vana trogen, till Paleochora den tiden. Minns så väl när vi firade julen tillsammans där och du, Lena inte fick ditt bagage förrän flera dagar senare. Plaka på Naxos och stränderna dessförinnan är totalstängt vid den tiden, enligt Vaggelis på hotel Agios Prokopis. Eventuellt har Gorgona på Agia Anna öppet. Kommera ni att bo i Naxos stad? Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]()
Vi har med vår yngsta dotter firat några jular i Grekland, vi bakade pepparkakor och åt lite julinspirerat. Nyår har vi firat med grekiska vänner hemma men även själva på restaurang. Vi tycker att det var trevligt. Däremot påsk så förutsätter den nästan att man ska ha nära vänner som man kan fira med. Skulle vara konstigt att bo på hotell den tiden.
|
|
||||
|
||||
![]()
De hade stängt när vi var där i november ett år, ett annat år hade de öppet.
|
|
||||
|
||||
![]()
För övrigt åker jag, min vana trogen, till Paleochora den tiden. Minns så väl när vi firade julen tillsammans där och du, Lena inte fick ditt bagage förrän flera dagar senare.
Plaka på Naxos och stränderna dessförinnan är totalstängt vid den tiden, enligt Vaggelis på hotel Agios Prokopis. Eventuellt har Gorgona på Agia Anna öppet. Kommera ni att bo i Naxos stad? Birgitta.[/QUOTE] Visst hade vi det mysigt ![]() ![]() Vi kommer att bo i Chora på Anassa suites, 36 euro inklusive värme, badrock och tofflor ![]() Ha det så skönt i Paleochora! Lena |
|
||||
|
||||
![]()
Janne, jag har läst om er resa till Naxos i november och redan då bestämde jag mig för att någon gång åka dit i eftersäsong. Det lät helt underbart!
Oxi - Det låter som att vi kommer att få mat ![]() Vi kommer att landa i Athen vid tolv på förmiddagen och tar sedan Blue star halv sex på eftermiddagen. Lena |
|
|||
|
|||
![]()
Ja, Valetta brukar ha öppet.
|
|
|||
|
|||
![]()
Naxoss; jag ser verkligen framemot att få läsa om din vistelse p Naxos!
/emma ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, det var underbart! Faktiskt en av de bästa tiderna vi någonsin har haft i Grekland. Tänker ofta på de där lågsäsongsdagarna som några av de finaste i livet.
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|