![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
En sak som vi alla kan göra för att även icke-medlemmar skall tycka att forumet är intressant (och gärna då beställa e-guider) är att bidra så mycket som möjligt. Berätta så mycket vi kan och orkar om våra resor. Gärna med bilder om det går. Just nu är det ju inte så enkelt att göra det förstås när så många av oss har fått sina resor avbokade. Men hoppas en bättre tid kommer snart och folk kommer iväg.
/ Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
När jag sitter på min favoritplats i hemmet, balkongen, har jag en vacker utsikt framför mig förutom alla grekinspirerande växter. En liten fontän och en fyr.
Då tänker jag på Chania på Kreta. I Chanias venetianska hamn finns en fontän på torget och en fyr som kännetecken. Allt om Chania och hela provinsen från norr till söder finns att läsa i Kalimeras guide. Man får reda på "allt" om provinsen. Både trevlig och lärorik är guiden. Så jag uppmanar er att köpa den! Den har idag tagit mig från Chania stad och söderut. Samariara-och Imbrosravinen, Lefka Ori-bergen, Chora Sfakion, Paleochora och mycket, mycket mer. Det var en trevlig resa och man har något att längta till! Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu börjar längtan till vårt kära Grekland bli för svår. För att ha något att fantisera och drömma mig bort till har jag idag beställt två guider. Tilos, som vi besökt en gång, men som vi gärna återvänder till. Småkykladerna har vi bara passerat på väg till Amorgos så varför inte ha dom som mål på en framtida öluff - när det nu kan bli.
Kerstin ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|