![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kan tyvärr inte komma åt artikeln. Kan du ge en liten kort hint om innehållet?
Masse |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
I Kallifatides Twitter hittade jag Ovanstående länk. Kanske den fungerar?. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nix. Fungerar icke. Så jag nöjer mig med att konstatera att det inte blir flera böcker av Kalifatides. Synd! Men allt har ju sin tid. Orsaken lär väl bli känd så småningom. Kanske är det så enkelt som att han tycker att han har skrivit färdigt?
![]() Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Skumt! Artikeln ska ju vara öppen?
|
|
||||
|
||||
![]()
För mig fungerade den i alla fall. Så tack, det var en intressant artikel. Kallifatides säger där att för att kunna skriva en bok måste en blixt slå ner i skallen. Och han kan inte beställa en blixt.
![]() Han är underbar! Läste just "Slaget om Troja" för ett tag sen. / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ha! Visst var det något skumt! Det tyckte jag också. Vad som strulade har jag ingen aning om. Det är ju bara så ibland.
Men eftersom jag var nyfiken gjorde jag ett nytt försök idag, ........ och nu funkade det! Bra, eftersom det var en intressant artikel och även några fina bilder av en go gubbe. ![]() Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Jag kunde läsa den. Alltid läsvärt att läsa intervjuer med honom. Jag tror inte att han skrivit sin sista bok. Det skulle vara mycket tråkigt i så fall.
Är det någon av er som läst hans senaste (sista) bok "Kärlek och främlingskap"? |
|
|||
|
|||
![]()
Det känns som att det bara handlar om vilken webläsare man har. Jag kunde inte öppna GP-artikeln i Explorer men däremot i Edge.
/ Hasse |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|