![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
En frisk god jul och tillika gott nytt år önskar jag er alla!!
Stort TACK för ett helt outstanding forum! Vill även passa på att tacka dem som oförtrutet levererar bildgåta efter bildgåta; alltid lika spännande att se om man känner igen sig eller måste bedriva lite "detektivarbete" ![]() /Ulla ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
God jul & Gott nytt år till alla
![]() //Conny ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
God Jul och Gott Nytt År till Janne och Camilla och alla andra. Hoppas alla får vara friska över helgerna och framöver. En långpromenad på julafton med julfika ser vi fram emot och sen lite lugnt firande bara vi två. Så blir det en titt in på Kalimera med jämna mellanrum, för vad vore livet utan Kalimera, tack Janne för att du orkar hålla allt igång. Som 70 plusare får man väl sen börja vänta på vaccination. Kanske kan man börja se ett ljus i Coronatunneln efter det?
Har samlat på mig en massa Kalimeraguider, så det blir väl att tröstläsa och drömma. Kerstin ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR🎄🥂 🥳
önskar jag er alla kalimeravänner! Ett särskilt tack till Janne och Camilla som ser till att vi alla trots Coronatid kan få vår Greklandsabstinens något stillad Tack alla för era bidrag till detta härliga forum! Nu hoppas jag att vi som kan 2021 får resa till vårt älskade Grekland 🇬🇷 igen Julekramar till er alla //maji ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Masse. Kan bare istemme/ være enig i innlegget ditt, men av en eller annen
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
5 minuter kvar till julafton!
God Jul och Gott Nytt År till alla Kalimeras Och till Camilla och Janne Pia |
|
||||
|
||||
![]()
Tack snälla för alla hälsningar!
![]() Nu kämpar vi vidare och hoppas att ett vaccin ska ta oss bort från den här skiten. Kom 2021, vi längtar efter dig! Ta hand om er. Kram! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
GOD JUL
OCH ETT GOTT NYTT ÅR! Håller med övriga som skriver och vill rikta ett extra TACK TILL JANNE! för Kalimera! Maria |
|
|||
|
|||
![]()
Skriver precis som alla andra...
En riktigt god men annorlunda jul önskas alla och ett bättre nytt är välkomnas! Tack Janne för bästa forumet ![]() Lena ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Önskar er alla en fortsatt god jul och hopp om ett riktigt gott nytt år 2021 med många Greklandsresor att berätta om på detta fantastiska forum. Stort tack till alla som bidrar med berättelser och ovärderlig information och största tacket till Janne o Camilla som ger oss möjligheten att vara med här på Kalimera
|
|
||||
|
||||
![]()
Önskar er alla en God fortsättning och ett bättre Nytt År!!!
Lena |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|