![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Tyvärr är jag helt rudis på området. Jag kan inte förnimma mig att jag sett någon med rullator i Grekland ens. Käpp är ju vanligt, men rullator. Tyvärr vet jag inte. Är det inget som kan införskaffas i Sverige och tas med?
/Netwolf |
|
|||
|
|||
![]()
Jeg kan heller ikke huske å sett mennesker med rullator på greske øyer. Tror de med fysiske utfordringer helst velger andre reisemål. Men-ved et raskt søk på nettet ( eks ‘greece rent/hire mobility walker’) kan det se ut som det e r mulig å leie rullator på i hvert fall Rhodos, Kreta/Chania, Kos, Athen. Om låneobjektene tilfredsstiller moderne, funksjonelle krav, vet jeg ikke.
PS Her er et eksempel fra Kos, annonsen der var enklere enn den på Rhodos. http://mobilityhirekos.com/index.html Senast redigerad av malou den 2021-02-17 klockan 09:49. |
|
||||
|
||||
![]()
Tanken är att vi tar med från Sverige, men det hade varit skönt att inte ha så mycket bagage. Jag ringde till flera ställe som på nätet erbjöd rullatorer men det var för försäljning.
Christina |
|
|||
|
|||
![]()
Ja, tar man med selv, vet man hva man har. Det er mange hensyn å ta når reisefølget har mobilitetsvansker. Har litt erfaring selv, og vet at det kan være krevende.
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|