|
|||
|
|||
Samoslängtan
Brukar följa Samos på you tube där visas filmer dagligen,där det varit snö,översvämningar,storm,åska de senaste veckorna
|
|
|||
|
|||
Sv: Samoslängtan
Samoslängtan....hela tiden har jag det!
Har mycket kontakt med dom vi brukar bo hos,försöker peppa vår unge vän som driver restaurang. Det har varit riktigt besvärligt väder,dom har nästan inte hunnit hämta igen sig efter jordbävningen å så blir det snö och ett jädrans regnväder,vi var med om nåt liknande 2019,det höll på en hel natt,blixten slog ner i Vathybukten flera ggr,hundarna skällde och yla och jag som inte gillar sånt där väder låg å skaka. Pia |
|
|||
|
|||
Samos, i mitt hjärta ...
Pia, jag tror vi var med om samma åskoväder, natten till den 26/9 2019. Varken sovmask eller öronproppar hjälpte, det var fruktansvärt olidligt ...men hoppas få återvända 2022 - den som lever får se /Ulla |
|
|||
|
|||
Hej!
Stämmer bra det....Har skrivit att det sluta 7 på morron Jag vill åka till hösten,i maj är det nog kört känns det som. Pia |
|
||||
|
||||
Ja, det var varit galet väder ett tag. De har även haft sommarväder.
|
|
||||
|
||||
Har varit på Samos en gång, två veckor på sensommaren för snart 10 år sedan. Bodde på hotell Hera inne i Pythagorion. Det gav mersmak och jag hoppas verkligen kunna åka tillbaks fler gånger. Men det står många platser i kö på listan...
|
|
|||
|
|||
idag kom erbjudande från Airtours
så nu har jag flyttat resan till 18 sept å då jäklar ska det banne mig bli av. Pia |
|
||||
|
||||
Ja, då jäklar!
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|