![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Citat:
![]() Nästan allt du sa Elisabet + tvål (kanske du missade...) fast två sorters tandkräm (kinkigt barn) och ett antal varianter på solkräm. Dessutom 2 brikanyl, 1 pulmricort, 2 nässpray alla mot astma/allergi. Även pincett, nål, mycket kirurgtejp, compeed, sårsavetter, dotterns magallergmedicin, magsjuketabletter ifall att ![]() Tror jag fick med mig allt nu. Jag måste erkänna jag datoriserat vår packlista - bara kopiera packlistan från den mest likartade resan och modifiera lite ![]() /Marianne, som borde sitta och plugga till en skrivning jag har på måndag... |
|
|||
|
|||
![]()
Min lista är nog: tandkräm, tandborste, tandtråd, parfym, väx, hårspray, ansiktscreme, after sun, solkrämer, salva mot kli, sminkväska, hårinpackning, tvål, shampo/balsam, sjukhus necessären
Så det blir en del grejer som förblir hemma för att inte ryggan ska bli så tunn... Skönt att höra att man ska kunna ligga på stranden ![]() /Alexandra som har det gott i det varma soliga vädret |
|
||||
|
||||
![]()
För några år sedan, när jag var iväg i 6 veckor, hade jag med färgtoning till håret. Jag tog i det i håret och lät det verka ca 30 min. Sköljde sedan ur det och lät håret torka. När jag sen kollade i spegeln hade det inte fastnat någon gnutta färg
![]() Måste ha haft något med vattnet att göra. Så aldrig någon mer färgning av håret på Santorini. Barbro ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|