|
|||
|
|||
Samos till sommaren
I december bokade jag en resa till Samos i juli, vi är fyra vuxna och två barn. Då kostade resan 45990 kr nu kostar samma resa 70386 kr
Känns som ett riktigt klipp |
|
|||
|
|||
Sv: Samos till sommaren
Grattis, Anpe, det är ett klipp!
Dessutom är Samos en härlig ö, vet inte var ni ska bo men finns så många fina ställen. Själv gillar jag Pythagorion men, som sagt, finns många fina byar att tillgå Catlady, som önskar er en riktigt fin resa........ |
|
|||
|
|||
Citat:
Vi ska bo på Doryssa Seaside Resort i Pythagorion |
|
|||
|
|||
Om jag inte minns fel ligger Doryssa mellan flygplatsen och "Pyttan", har inte bott där själv men Doryssa har gott rykte! Brukar själv bo inne i själva byn, gillar att ha nära till allt. Stranden vid Doryssa ska vara fin!
Catlady, som har Greklands"anemi"!.......... |
|
|||
|
|||
Där fick våra gudbarn med familjer bo
för några år sen.Dom var helnöjda. Vi,nu jag bor i Kalami området,hos ett par som blivit riktigt goda vänner.Litet ställe med återkommande gäster som också blivit goda vänner.Ska åka i sept vill åka,måste åka…….Tycker Yannis är så himla duktig,hon bara far,känner mig lite feg,men innan sept har jag nog repat mod. Pia kan👍💪 |
|
||||
|
||||
Citat:
Men jag har sån längtan och så mycket att se, känna dofter och höra vågorna slå. Alla sinnen känns så närvarande. Kommer nog att fortsätta resa med rullator så småningom. Birgitta/Yannis |
|
|||
|
|||
Heja dig👍
Jag har samma längtan.. Pia |
|
|||
|
|||
Jag håller på dig, Birgitta. Det är en gynnsam inställning du har!
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|