![]() |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Klockan är mycke men jag svarar ändå..
Nån Facebook har inte jag och kommer aldrig skaffa😑 Jag försöker få ihop en liten berättelse om mina två resor till Samos. Eftersom vädret är så fint just nu så är det prio ett,vara ute så mycket som det bara går. Ifjol kom snön den 20 okt och än ser den Inte ut att vilja dala ner,det tackar jag för. De va allt jag ville… Sleep well😴😴 Pia |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]() Det är nog (vi finlandssvenskar och ni sverigesvenskar lär tolka order "nog" på lite olka sätt ) så att Facebook och övrig social media har tagit över. Att göra ett inlägg och sätta in bilder på Facebook är ju så väldigt mycket enklare och snabbare än att göra det här. I synnerhet när så många har bara sin mobiltelefon som de använder till mer eller mindre allting. Tycker mig ha märkt att det är en hel del "gamla kalimerianer" som är aktiva på Kalimeras Facebook. Och det är ju bra så även om jag skulle önska att de skulle synas här också. Sen är ju Facebook för övrigt full av typ en miljon olika Greklandsgrupper (och allt möjligt som man inte ens kan tänka sig) så om man har Grekland som intresse så kan man tillbringa hela dagen där. Om nu någon orkar med det? ![]() Det är så trivsamt att sitta här på morgonen vid sin lilla laptop och kolla denna gamla, goda Kalimera. ![]() / Anne ![]() som försöker hålla sig positiv även om världen just nu ser ut som den gör. |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|