|
||||
|
||||
Sv: BILDGÅTA 5664
Agapi?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Sorry Hanna!
Ser att jag missade svara när du gissade på Samos. Det kom nog in när jag satt och skrev de övriga svaren och såg det därför inte. Men som du säkert nu har sett så är det Tinos. Men gissa gärna på byn. Masse |
|
|||
|
|||
Tack Masse!
Tinos kan jag inget om har inte varit där....än🤓 Hanna |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Oj då! Har missat ditt svar Janne! Ursäkta.
Men nej inte Varvara. Hittar inte något som heter Varvara på kartan. Masse |
|
||||
|
||||
Ligger det i närheten av Härvara?
Masse |
|
||||
|
||||
Nu har din bildgåta haft ett långt liv, Masse Jag gissar på Isternia? Även om jag tror att det är fel.
Jag kollade lite vad Janne har skrivit här på Kalimera om Tinos byar och alla verkar ju vara så fina att man vill åka dit bums. / Anne |
|
||||
|
||||
Citat:
Och ett litet tag till hänger den med eftersom det inte är Isternia heller. Närmare Tinos stad ska det vara! Visst finns det många vackra byar på Tinos. Masse |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Triantaros?
|
|
||||
|
||||
Ja, där satt det!!! Rätt! Grattis Janne! Masse |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Sv: BILDGÅTA 5664 - Byn Triantaros på Tinos
Lite kuriosa eller foto-tips. Har kanske nämnt det redan nån gång men här kommer det.
Under vårt besök på Tinos åkte vi runt mycket med bil och jag kom på att det skulle bli jättesvårt att komma ihåg från vilken by alla bilder var. Kom då på idén att ta en bild av skylten med by-namnet varje gång vi åkte in och ut ur byarna. Därmed innebar det att jag sedan kunde veta att alla bilder i arkivet mellan namnskyltsbilderna in och ut var från den byn. Sen upptäckte jag ju att det gäller att komma ihåg att knäppa den där bilden av skylten när man åker in/ut i byn. Masse |
|
||||
|
||||
Sv: BILDGÅTA 5664 - Byn Triantaros på Tinos
Citat:
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|