![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Kartor är så fina, tycker jag. Och nog hittade man dit man skulle förut, nu hittar man ingenstans utan google.
![]() / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Om jag kommer till en ny ö, så vill jag gärna kunna veckla ut en karta. Då kan man ju tillsammans diskutera utflykter osv. Gäller det ett åtebesök på en ö så plockar jag oftast fram min gamla karta "bara för att..."... skall man visa något är det ju bra att åskådliggöra saker & ting via kartan...
Synd att slänga dessa skatter.... för mig skulle det vara en omöjlighet.. ![]() //Conny ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Självklart "papperkartor"! Denna "pleistosaurus" är inte förtjust i GPS (utom möjligen i stadstrafik). Tycker man får mycket bättre överblick och dessutom kan den inte strejka pga strömbrist i mobilen eller dålig täckning, precis som du skrev, Susie.
Det enda problemet numer är att det är svårt att få tag på uppdaterade kartor men so what, det löser sig ![]() ![]() Catlady, som gillar att vara lite "vilsen" ibland....... |
|
||||
|
||||
![]()
Varför ska du kasta dem? Är det flyttstädning eller döstädning på gång? *orolig* Lp-skivor och ungdomsböcker kan man förstå, men Greklandskartor? Det är ju du som är vår kompass i Grekiska övärlden! 🏝️🇬🇷 👁️*🗨️
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Inte nu längre, OpenStreetmaps har blivit ganska bra numera och jag tycker även tex Waze fungera föredömligt numera
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() / Anne ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|