![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Jag har också spelat högt.30 kr på Ryssland
Det är något med låten och killen Sedan gillar jag Danmarks låt.Säkert för att det var så mycket twist på 60-talet i min ungdom Takterna sitter i ännu Nu när jag hörde Greklands bidrag i radion, utan video, tyckte jag att den lät mycket bättre Flickan från Ukraina är ju väldigt söt och rar,men låten är ju ingen höjdage Finlands låt och monstren har jag aldig begripit mig på.Säkert för att jag är för gammal Carola är ju väldigt proffsig och har utstrålning så det räcker och blir över, så det kan ju räcka långt Riitta |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Jag läste om Ukraina på en av schlagerbloggarna kvällen innan kvalet och slängde in en hundring. Efter kvalet hade hon rasat från 67 till 26, tidigare i dag låg hon på 13. Men jag tror lik förbaskat att Grekland vinner (har spelat till oddset 3). Rumänien till oddset 9. Riitta: jag tror du kan har rätt om Ryssland, han kan skrälla. |
|
|
||||
|
||||
|
Jag hoppas verkligen att de två usla programledarna fått intensivträning sedan i torsdags. Annars blir det till att zappa bort mellanpratet mellan låtarna. Huuuuu
!
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|