![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack Anne.
Lite har jag googlat efter craftbrewery. Då har bla detta du tipsade om kommit upp. Vi kommer hyra bil nån dag iaf, så säkert gör vi ett försök med besök. När det gäller hantverksöl, så måste man fråga på varje ställe, både restaurang och butik OM det finns nåt lokalt bryggeri. Deras öl kostar ju mer och inte lika lättsålda som de stora välkända märkena. Ibland är det viktigare att sälja mycket...Men gömt längs kanten i nån kyl kan man hitta spännande saker. Vi kommer bo i Finikounda, nära havet. Detta blir ett nytt resmål och ska bli Så kul! Lena ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Lena! Hoppas ni hittar någon intressant öl, kanske du berättar om det sen? Önskar er en fin resa!
/ Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack Anne.
Den som söker skall finna, eller hur?! Ska försöka att rapportera nåt iaf. Lena ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nu dricker jag inte öl, i någon form (med undantag för en shandy i England och, möjligen, ett halvt glas
Mythos när vi är på vägarna i Grekland) men det vore jätteintressant med en liten rapport, Lena!! Just den delen av Peloponnesos står väldigt högt på min önskelista! Catlady 🐈 ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nu dricker jag inte öl, i någon form (med undantag för en shandy i England och, möjligen, ett halvt glas
Mythos när vi är på vägarna i Grekland) men det vore jätteintressant med en liten rapport, Lena!! Just den delen av Peloponnesos står väldigt högt på min önskelista! Ha en härlig resa!! Catlady 🐈 ![]() PS: hoppsan, nu blev lnlägget dubbelt, sorry..... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack Catlady.
Startar en ny tråd när vi anländer ![]() Lena ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Lena! Intressant att höra sedan vad ni tycker om Finikounda
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Hej Anneli. Har du nåt att tipsa om som vi behöver ha koll på? / ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Eller besök vår fina Koroni! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Vi kommer säkert hyra bil och kolla lite. Tack! /Lena ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Ha det bra! / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Anne!
Ska försöka med några inlägg då och då om vad som händer här. Tråkigt att vi ej hann ses när du var här, kanske nästa gång ![]() ![]() Ja, det är inte längt kvar till nästa olivskörd, vi skördar alltid sista veckan i oktober! Ha det gott! Anneli |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Ha en fin höst! / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Jag bodde också i Kalamata sista natten och hade ungefär samma utsikt. Håller med om att det var perfekt att bo där innan hemresan. Annars är jag inte så förtjust i Kalamata. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |