![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Så roligt att läsa om era drömmar. Hoppas så många som möjligt kan uppfylla dem. Själv har jag ju drömt om Leros i många år. Apollo har Leros i sitt utbud här i Finland, men det har aldrig riktigt lockat mig.
Och det finns så mycket annat som lockar också så varje gång jag reser till ett nytt ställe går en dröm i uppfyllelse. / Anne
|
|
|
|||
|
|||
|
Det här var en tråd jag inte upptäckt. För mig förverkligades drömmen, om en plats i Grekland att lära känna närmare, när vi köpte det lilla radhuset 1994. Det blev det ultimata. Att vara på plats en stor del av året. Andra öar än Kreta blir det nog inte längre och bara korta bilresor på Kreta.
Det som gladde mig speciellt, när jag läste kommentarerna, var hur positiv du var Masse, trots de kroppsliga problemen! Med din energi kan du komma till Amorgo!!! Lycka till! Till er alla: Har ni drömmar, förverkliga dem. Tiden talar emot er, så gör det snarast. Vi skulle få en tomt på Gavdos av en bekant, bara vi reste dit. Vi har aldrig besökt ön, äger ingen tomt och mannen är död. Så vänta inte! / Jannis |
|
|
||||
|
||||
|
Missade frågan när den kom iom att jag var på Samos.
Bra att den lyftes upp igen. 1. Elafonissos 2. Voidokilia beach på Peloponnesos (efter att ha läst om Jannes resa dit, när det begav sig). Lite bök att ta sig till Elafonissos, men Voidokilia kanske är mer möjligt? //Conny
|
|
|
||||
|
||||
|
C@nny, du menar väl inte Elafonissi på Kreta?!
/ Kajja
|
|
|
||||
|
||||
|
Nej du Kajja. ![]() Jag har badat på Elafonissi på Kreta vid flera olika tillfällen. Det är inte så bökigt att köra dit, bara att hyra en bil och köra. Det är värre med Elafonissos. Detta gäller alltså ön Elafonissos, som tillhör den Joniska ögruppen. Den ligger sydöst om Peloponesos .//Conny
|
|
|
|||
|
|||
|
Jag har redan hittat mitt ställe.
Har min balkong,omgiven av trevliga människor som pushat mig så jag vågade börja resa själv. Så mycket jag har upplevt dom senaste 5 åren Tack Samos! Pia |
|
|
||||
|
||||
|
Varför inte?
|
|
|
||||
|
||||
|
Ja, säg det? Jag går som katten kring het gröt.
Det har haft att göra med tidpunkten av resan, urval av boende som jag inte har varit riktigt nöjd med....sånt. Men medger att jag har börjat fundera mera på charter till Leros./ Anne
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |