![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Gick upp vid 5. Det var det värt!!
![]() ![]() /Kajja
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Jag såg hela matchen på SVT Play vid frukosten. Jag unvek att titta på telefonen el annan nyhetsmedia innan
![]() //Conny
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Såg den live. En upplevelse som det kommer att talas om i många år framöver
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|