![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Näe så hemskt!
Har verkligen saknat dig här på Kalimera Birgitta! Hoppas att du återhämtar dig och kan resa igen. Själv vaknade jag nu "miss i natten" med halsbränna efter en grillkväll med alldeles för mycket av det goda. Får försöka somna om igen... Har intagit soffan så att jag inte stör mannen. Krya verkligen på dig Birgitta ❤️ / Kajja
|
|
|
||||
|
||||
|
Men oj, Birgitta. Detta var väldigt tråkigt att höra. Så jobbigt du har haft det. Också jag har saknat dig mycket här på forumet. Men bra att allt är så mycket bättre nu. Önskar dig god bättring.
Sköt om dig och många stora kramar! / Anne
|
|
|
||||
|
||||
|
Finaste Birgitta,
Efter allt du varit med om hopps vi att du blir frisk och stark riktigt snabbt. Massor av kramar från Bosse & mig! |
|
|
|||
|
|||
|
Nej men snälla nån,vilken otur du har.
Hoppas du blir frisk och kry snabbt och får komma hem God bättring önskar jag dig… Kram Pia |
|
|
|||
|
|||
|
Vilka olycks-och sjukdomsproblem du har klarat av! Det går att komma igen, vilket vi upplevt bland vänner på Kreta. Ylva och jag önskar dig god bättring och nya resor till Hellas.
/ Jannis |
|
|
||||
|
||||
|
Å Birgitta, vilken mardröm. Så tråkigt allt som hände och dessutom en hemsk upplevelse på det första sjukhuset. Vilken kämpe du är som tog dig hem och nu tränar på för vidare äventyr!
Na ise kala, kai perastika! ❤️ |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|