![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Kalimera på er! Hoppas ni har sovit gott. Trevligt att kunna vara så spontan, det kan inte jag som skulle ha varit väldigt stressad hela tiden.
Men, det är säkert skönt att vara på plats och kunna pusta ut med ouzo på balkongen. Börjar låta riktigt bra det där ni har gjort. ![]() Önskar er en fin ny dag med nya upptäckter på Tinos! / Anne
|
|
|
||||
|
||||
|
Ha det så härligt så Tinos!
// KR |
|
|
||||
|
||||
|
Jag hade varit både otålig och stressad som den komtrollmänniska jag är
![]() Samtidigt beundrar jag er som reser såhär för det blir ju riktigt spännande att se hur allt bara löser sig. Jag antar att ni valde det stora rummet Det ska bli kul att läsa fortsättningen på er resa, Lena!..för jag hoppas att du skriver mer Njut och ha det jättehärligt!/ Kajja
|
|
|
||||
|
||||
|
Låter helt underbart. Hoppas få fler rapporter från Tinos. Om allt går som planerat kommmer vi att vara där en vecka i slutet av september.
Kerstin |
|
|
|||
|
|||
|
Tack för att ni hänger på...nu får vi väl fortsätta i Tinos-tråden med dagens äventyr.
Om det blir nåt vettigt att förmedla. /Lena |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
|
|
|||
|
|||
|
Låter härligt, Lena!
Att åka på "lösa boliner" och bestämma sig när man landat, imponerande Själv skulle jag nog vara rejält nervös och undra hur det skulle gå..... Hoppas också på fler rapporter..... Ha det ljuvligt! Catlady 🐈
|
|
|
|||
|
|||
|
Spännande med nya äventyr!
/ Jannis |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |