![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Bowiecovers kommer jag att dromma mardrommar om
![]() Har till slut utvecklat en smak for Metaxa. Det trodde jag aldrig. Men haromkvallen avslutade jag kvallen med grekiskt kaffe och Metaxa - och jaklar vad jag dromde. T ex lyckades jag stoppa traffickingen i Sverige! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Visst ja! De spelar pa lordag? Mot vem och vilken tid? Borde forsoka sitta kafe och se det.
|
|
||||
|
||||
![]()
Nu tar det har Bowielarmet strax knacken pa mig. Dessutom sitter en tysk bredvid mig och roker cigarr. Av allt illaluktande skit.
Sa jag drar mig hemat och laser nagra sidor Stieg Larsson i stallet. Evt tar jag en metaxa pa vagen sa kanske jag loser Mellanosternkonflikten under natten. Hej pa er ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Ha en fortsatt härlig ledighet! Camilla |
|
||||
|
||||
![]()
[quote=inkfish]Har till slut utvecklat en smak for Metaxa. Det trodde jag aldrig. Men haromkvallen avslutade jag kvallen med grekiskt kaffe och Metaxa.../quote]
Nämen... det trodde jag väl heller inte! Först slutar du röka, och sen börjar du dricka metaxa - vad ska det sluta med? Ha en fortsatt SKÖN semester på en fin ö! Och tack för HÄRLIGA bilder! |
|
||||
|
||||
![]()
Summan av lasterna...
![]() Titti. |
|
||||
|
||||
![]()
Det här med vädret låter förresten riktigt bra för en norrbottning som helst undviker 30+ (är inte uppvuxen med det helt enkelt)
![]() Härligt att du har vågat dig på Metaxa och grekiskt kaffe...man blir nog modigare med åren (iofs vet jag inte hur många du har på nacken ![]() Har nämligen omvärderat retsinan i år och tycker att det är SÅ gott. Det tyckte jag INTE, när jag smakade på den för första gången så där 30 år sedan ![]() Ivi |
|
||||
|
||||
![]()
Förresten, Mikke, Kul att se att du är tillbaka här! Har saknat dina inlägg på stockholmsk värmländska.
![]() Titti. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|