![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Avresa 24/7 alltså ? Då kommer vi från en vecka på Skiathos och ska åka samma båt som ni till Skopelos för en vecka där oxå ! Hasse ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det stämmer, vi flyger från Landvetter kl. 06.55 24/7.
Då syns vi på båten ![]() MVH Marie ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kalimeratröjor på då ?
Hasse ![]() Senast redigerad av inkfish den 2006-06-30 klockan 15:40. Anledning: för långt citat |
|
|||
|
|||
![]()
Jag är otroligt ledsen men jag har tyvärr ingen upplaga av denna eminenta t-shirt.
Hade tänkt skaffa en inför årets resor men jag var lite sent ute och hann inte göra det innan det blev semesterstängt på Kalimera. Går det bra med en SunTrip-solhatt? MVH Marie ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
"Med SunTrip till solen"........existerar SunTrip verkligen ?? Vi blev så glada när Sverige låg under med 0-2 mot tyskarna, och Sällskapsresan sändes i grannkanalen !! Vi vet inte om och vilken upplaga av Kalimeratröjorna vi ska ta denna gång. Utredning ska tillsättas. Hasse ![]() Senast redigerad av Hasse den 2006-06-30 klockan 21:03. Anledning: stafvel |
|
|||
|
|||
![]()
Sällskapsresan tillhör helt klart en av Sveriges bästa filmer.
Själva SunTrip som företag existerar inte (tror jag iallafall). Det finns dock en restaurang/pub i Halmstad (Pepes Bodega) som har en hemsida på nätet och där finns en "Taxfree-shop" där det säljs SunTrip-saker (t-shirts, handdukar och solhattar). Därifrån beställde vi våra solhattar. MVH Marie ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Det gjorde jag också, alldeles nyss. T-tröjor och solhattar men tröjan där ordet g*****e fanns tryckt undvek jag. Hasse ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Fy på dig Hasse,
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kram, Karin med bara 4 dagar och 18 timmar kvar till Karpathos... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det gjorde du helt rätt i, Hasse
![]() Då kanske det blir SunTrip-solhatt på vid mötet på båten? MVH Marie ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|