|
||||
|
||||
Bokning av inrikesflyg
Vi tänkte hoppa den långsamma båten mellan Karpathos och Rhodos och satsa på flyget istället. Ser att Olympic Airlines flyger snabbt och enkelt, och till inte allt för högt pris.
Vad jag undrar är hur och när man bör boka biljetter? Kan vi vänta tills vi kommer till Karpathos, eller bör vi boka här hemifrån? Vi flyger till Karpathos den 31 augusti, och tänkte ta oss till Rhodos runt den 4;e september. /anna (som längtar, o planerar o drömmer...) |
|
||||
|
||||
Sv: Bokning av inrikesflyg
Citat:
Du bör nog boka hemifrån över Olympic Airlines hemsida. Kontoret finns i Danmark. Dom har vad jag sett tre avgångar om dagen. Jag har vid ett flertal tillfällen bokat och betalt över nätet. Inga problem ! Biljetten skickas hem på ett par tre dagar. /Tom |
|
||||
|
||||
Sv: Bokning av inrikesflyg
Du skriver "runt 4", alltså låter det som om ni inte är helt bundna... Då hade jag nog väntat tills jag kom till Karp, även om en del eftersläntrare efter Greklands industrisemestern fortfarande är på väg från ön...
Förra året flög vi Karp-Ro ca den 18-19 september, bokade 3 platser på morgonen och åkte vid lunchtid (det var en måndag). Det gick flera turer den dagen och troligen kan det finnas ännu fler tidigare i september. Så jag GISSAR att det är lugnt för er del. Då kostade flyget 28 euro per väg och var hur smidigt som helst. |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|