|
|||
|
|||
Sv: GRATTIS PETER
Stort tack till alla som uppmärksammat min lilla dag... Den "stora" var för ett par år sedan...
Moster: Här finns ingen tårta! Försöker tappa något kilo innan semestern. Måste ju försöka se ung och smal ut på badstranden... I o f s tämligen futilt, men jag gör ett försök... Men katterna blir tämligen bortskämnda med godsaker ändå Yeasou: Klackarna i taket och fötterna på jorden. Alltid... Tyvärr har jag ingen M, vare sig 3* eller 5*, men Scotland producerar njutbara produkter också... Marianne o J: Tack. Syns på Kastrup... . Ser fram mot det... KosAnn: Alla kattälskare får en stjärna på himlen. Och två till av mig... Citat:
Marouli: Du menar att det saknas ett Mas där? Avslöjad...! Visste faktiskt inte! Hälsa C. Eva-Lena: Bilderna kommer snart. Jag måste dyka ner i kartongerna nu för det är fler än du som vill ha foton... Hena: Tack. Jag hoppas att jag ger något till Kalimera. Ibland bidrar jag kanske med något tips. Ibland slänger jag in en brandfackla... Om du skulle träffa Janne någon gång och tycker att han verkar lite tunnhårig, så är det pga av mig Jag flyttade som sagt tidigare till Svedala för ett knappt år sedan... Och här finns det något som kallas för "Svedalarock" just denna helg. Ett Roskilde eller Hultsfred i miniformat... Fast det kommer faktiskt många kända artister... Och just nu håller de på med "soundcheck" och det skrämmer mig! Jag bor i o f s bara 300 meter från området så jag får väl skylla mig själv... Men jössös vad det låter... Men på Söndag ska Peps uppträda och då vete f..n om jag inte ska knalla upp dit... Goegubban Peps ska man ju inte missa... Det får nog bli födslingadagspresenten till mig själv. Jodå, det är rättstavat. Läs om Nalle Phu... Peter |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|