![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Fasiken Elisabeth, jag hinner inte till affären nu
![]() ![]() ![]() Äsh, det får bli som vanligt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Du ka ju i alla fall prova att ta ut lite pengar på Samos någon dag, bara för att testa till nästa gång ![]() Om du har några kronor kvar på kontot alltså |
|
||||
|
||||
![]()
Har inte tid att åka till stan 2,5 mil , närmsta ICA butik bortsett från den som stänger 5 o ligger närmst.. Skit!
Jodå, ska ta med kortet o testa ![]() Imorrrn ska jag testa "moppeintyget" *flin* Landar 12,45 lokal tid i morgon så det finns gott om tid att leta moppeuthyrare.. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Och så kan du ju leta upp nån dator nån dag och slänga in några ord om vad intyget hade för värde ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
"Will do my very best Miss Sofy!"
![]() ![]() Jag packar o lagar mat samtidigt som jag sitter här "netaddict" så det är inte konstig att jag glömde packa ner badkläder ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hei. Jeg sjekket Forex og Nordeas kurser før avreise 2. august, ingen forskjell da. Cashet en del på flyplassen. Tips - om du reiser via Gardermoen flyplass, i minibanken før sikkerhetskontrollen (til høyre tror jeg), var kursen ca kr. 0,50 bedre pr. Euro enn om en benyttet minibanken etter sikkerhetsjekken. Fin kurs
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|