|
||||
|
||||
Sanden i timglaset har snart runnit ut
Fattar inte var tiden tar vägen, det känns som jag precis kommit hem från förra resan, och redan är det dags för nästa. Fy bubblan vad underbart!
Flyger till Santorini, stannar där en natt, vidare till Naxos för att byta båt till Amorgos. Vår plan är att vi inte har någon plan. Det enda vi vet är att vi ska stanna på Amorgos tills vi tröttnar (eller tills vi måste flyga hem). Troligen blir det några andra öar också, men vilka det blir står skrivet i Amorgos grymt vackra stjärnhimmel. Ha en trevlig höst! PS. Följ resan live, läs mer här... |
|
||||
|
||||
Sv: Sanden i timglaset har snart runnit ut
Önskar dig en bra resa.
Eva |
|
||||
|
||||
Trevlig resa!
// Helén |
|
||||
|
||||
Önskar er en härlig resa den här gången också
Skulle gärna vilja komma till Amorgos någon gång,bara jag kunde slita mig från Kalymnos och Karpathos Riitta |
|
||||
|
||||
Trevlig resa från mig också! Det ska bli roligt att följa er resa via "Kalimera Live."
Ann-Kristin. |
|
||||
|
||||
Hej Janne
Jag hoppas kunna hålla mig undan då.......från din kamera så att jag inte hamnar på "Kalimera Live". Jag är ju där "live" samtidigt som dig. Vi ses i värmen. Gerd |
|
||||
|
||||
Citat:
Ses där! |
|
||||
|
||||
Citat:
Eller är det slumpen som "för oss samman" ha, ha, skämt åsido....ska bli fint att äntligen se Amorgos som jag hört så mycket om men ännu ej besökt. Vi har inte heller någon plan förutom att ta oss till Amorgos. Ska vi ta oss till Naxos direkt och resa vidare till Amorgos nästa dag??? är frågan vi ställt oss......nu avgörs det nog efter landningen på Santorini hur det blir....liksom hur det känns i kroppen, då och där.... Så, vi ses där |
|
||||
|
||||
Trevlig resa till både Janne o Gerd, och alla andra som reser i dagarna!
Abi, som har 35 dagar, 18 timmar............kvar. |
|
|||
|
|||
Ja ha det gott alla resenärer!!
Vi har ju "förbrukat" våra tre resor för året redan... Vi planerar nu påskresan 2007...då blir det flygstol till Aten och sen en vecka EVIA! Janne: En bra ö på A är Angistri!! Det är väl snart dags för de Saroniska öarna..De går lätt att kombinera med Peloponnessos! Lissi |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Det känns hur bra som helst att önska alla en trevlig resa, eftersom ni får önska mig detsamma om endast 13 dagar!
Ivi |
|
||||
|
||||
Trevlig resa, Janne!
Är väldigt avundsjuk, jag hade också gärna åkt till Amorgos en andra gång i år! En tröst är att det bara är 2,5 dagar kvar till Skopelos! Hoppas att den ön är så underbar som jag läst Veronica |
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi -som var där i juli! |
|
||||
|
||||