|
||||
|
||||
Sv: Ny mobiltelefon
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Det lär vara en kanontelefon vad jag hört. Lite synd bara att den inte har radio också. Lite märkligt att de inte lade in det i den modellen. Då hade du kunnat köpa sådana minihögtalare som fungerar med både telefonen och MP3-spelare...
Men det är säkert ett bra köp. Peter |
|
||||
|
||||
Hallå varför ska man ringa? Skämt åsido jag kommer att gråta när min Nokia går i graven. Ett sådant underverk kommer aldrig igen. I dagens telefoner verkar ringandet vara en bisak, täckningen urusel i norrländska skogar men alla andra funktioner på topp.
Eva |
|
||||
|
||||
Bra val Janne!
Det jag gillar mest med denna lur är möjligheten att ta en bild och skicka till en "Blogg" som telefonen själv skapar. Har använt denna funktion en hel del i sommar, och inlägg från årets Greklandstur finns under "june/July 2006" på: http://buygin78.blogspot.com Ett utmärkt sätt att hålla alla intresserade underrättade om vad man egentligen har för sig i livet, typ semester i Grekland och sånt... /Bompex. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citat:
Använder själv bara telefonen att ringa och skicka några SMS med. Att fotografera använder jag en kamera. Chras |
|
||||
|
||||
Trevligt dock att Janne använder telefonen till annat att ringa och skicka SMS med, skall bli kul att följa hans Blog på Kalimera Live!...
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|