![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag var i A Y för några år sedan och det är en utpräglad ort för ungdomligt festande. Det kanske är lite lugnare nu i eftersässong, men jag hade inte åkt tillbaka dit igen... Däremot skulle jag kunna tänka mig att besöka Larnaca en vecka. Det finns flera trådar om Cypern och A Y här. Titta på dem och fundera...
Peter |
|
|||
|
|||
![]()
Okey, Peter!! Vad säger du om Cypern annars, om jag väljer Larnaca istället? Blir jag besviken..när jag har förälskat mig i Grekland?
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Men det lilla jag upplevde av Cypern var positivt annars. Det ÄR väldigt mycket Grekland på många sätt. Men ett Grekland som fungerar!!! ![]() ![]() ![]() Av det lilla jag vet så är nog Larnaca betydligt mer Grekland än A Y... Där är det Party, party som gäller. När jag skulle dit kunde jag välja mellan A Y och L. Jag slår mig fortfarande i huvudet med en hammare då och då för att jag så här efteråt tycker jag valde fel. Men kolla nätet och valet är trots allt ditt. Peter |
|
||||
|
||||
![]()
ayia napa= sol och bad och festa
larnaca = sol och bad och lite shopping om man tar sig till nicosia sen... |
|
|||
|
|||
![]()
OK, då vet jag!! Akta huvudet!! Hi,hi!!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Men du får göra dina egna misstag! Fast jag kan skicka hammare vid behov... ![]() ![]() Peter |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|