![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Förstår att det känns lite tomt nu
![]() ![]() Hoppas du tog fina bilder till fototävlingen ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ska "bara" göra några måsten sen ska jag sätta mej framför datorn med ett glas retsina och ladda över bilderna...........sen kommer det där med att välja
![]() Mja, det får gå på "magkänslan" ![]() Kommer på mej själv med att gå & småle åt se roliga minnena..........Och så är det lite lättare en stund... Undrar bara hur det gick för Lasse (Ivis man) & resten av resesällskapet från Luleå...... Senast redigerad av inkfish den 2006-10-01 klockan 13:32. Anledning: för långt citat |
|
||||
|
||||
![]()
Välkomna hem!!! Visst var det din man jag talade med i telefon härom dagen?
![]() ![]() Vi ses om en månad! Karin |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Fick precis ett mail från Cia.blir lite grön de är ju kvar på "ÖN" ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Forstår at det tar litt tid å lande etter en tur til Karpathos. Jeg har begynt å tvile på om man egentlig i det hele tatt lander ordentlig igjen, etter at man først har besøkt den øya...
![]() Margrethe (som alltid er LITT på Karp) |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Valkommen hem! bosse ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Mja, det måste väl bli "Grekkryssningen" och sen Kalimeraträffen hos Karin som blir trösten då ra` Eller tanken att det "bara" blir en väntat på sisådär 8 månader tills vi far mot Karpathos igen ![]() ![]() Ses på båten eller kanske i Centrum! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Skjønner at dere har hatt det FLOTT på Karpathos, Lisbeth! VELDIG enig i at det er vanskelig å "lande" etterpå ja....
Men nå er det ikke lenge til det er min tur, heldigvis. Søndag er jeg endelig der igjen!!!!!! ![]() Ingrid - som nesten ikke kan tro at det er sant |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Just nu ar vi pa vag till Pelagos, kommer att traffa Cia och Bosse dar. I morgon ska vi vidare till Sitia, Kreta. Cia ska till Rhodos och Bosse till Santorini. I Lulea var det visst nollgradigt i gar...kanns ganska sa gott att ha en vecka kvar har i varmen ![]() Ha det bra alla kalimeror dar hemma i Sverige! Vi tar en ouzo till er alla i kvall! Ivi med Marita |
|
|||
|
|||
![]()
Skönt att höra. det blev en lite tråkig avslutning att se hur Lasse o de två andra bara "lämnades" av alla.....
Hoppas att vi ses i november, värat erbjudande står kvar Ivi!! ![]() ![]() Ha en underbar fortsättning på resan!! Senast redigerad av inkfish den 2006-10-01 klockan 13:32. Anledning: för långt citat |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Och JAAAAA, vi har det helt underbart. Sitia rekommenderas med det varmaste! I morgon maste vi dock ivag mot Heraklion och sa smaningom Chania. Ivi |
|
|||
|
|||
![]()
Hej !! det var kul att traeffa sa manga bade nya och gamla bekanta pa karp:Bossew och jag bodde pa garden villa samtidigt<sa vi umgicks en del>han cyklade pa duktigt<far man saega!! det aer nat tjall pa tangentbordet<men det far ga aenda>>>>>
varma haelsningar fran andreas och mikke |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|