![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag tror det är en inställning i administratörspanelen som kan ändra detta. Om man nu vill ha det så ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag loggade just ut på det forum jag är med på som har samma version som zooforumet. Efter det såg alla trådar likadana ut, ingen var fetstilad oavsett om den var läst eller oläst. Sen testade jag här på Kalimera. Här läste jag, utloggad, den här tråden med fet rubrik, sen UPPDATERADE jag sidan och den var fortfarande fet. Fast så har jag för mig att det inte ser ut på datorn på jobbet, där har jag för mig att att tråden markeras som läst även om jag inte loggar in. Men jag är inte hundra på just det här sista. |
|
||||
|
||||
![]()
Fast det här, slår mig, är inte så konstigt:
I samband med utloggningen märker den alla trådar/alla forum som lästa oavsett om jag varit där eller inte. Så glöm det. |
|
||||
|
||||
![]()
Nu funkar det även för mig på vances forum. Trådrubriken blir mager när jag uppdaterar efter att ha läst en tråd. Fast så var det inte nyss.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag drar slutsatsen att det både handlar om automatisk uppdatering med visst tidsintervall och någon inställning. |
|
|||
|
|||
![]()
Nu mäsrkte jag här att den blev mager också, det är nog en inställning om hur ofta det uppdateras
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|