|
||||
|
||||
TAKK FOR ALLE Hjørner / "HØRNOR"
Det er så mye interessant å lese her i Forumet
Forsåvidt har det alltid vært det, men etter Janne fikk den glimrende ide'en og la dere fastboende i Hellas skrive, er det blitt helt spesielt interessant Så, TUSEN TAKK : Admirala , Agda , Monica , Monica og Uffe for at dere bruker tid på å dele spesielle opplevelser og hverdagen med oss Kari |
|
||||
|
||||
Sv: TAKK FOR ALLE Hjørner / "HØRNOR"
Jag tycker det är fantastiskt också att ni vill dela er vardag med oss Läser allt med stort intresse.
Det måste ju vara trevligt för er som har "hörnorna" att kunna läsa hur dom andra har det på sina öar,eller byar. Vad som är lika eller olika Tack allihop Riitta |
|
||||
|
||||
Tack för alla positiva uppmuntrande tillrop! För mig gäller det att jag länge haft ett uppdämt behov av att berätta, men inte hittat någon som varit intresserad förrän nu!
Tröttnar ni kan jag väl få en vink om det också... MP |
|
||||
|
||||
Vi är ett segt släkte här på Kalimera.Tröttnar inte så fort
Riitta |
|
||||
|
||||
Även jag känner som Kari och Riitta.
Det är otroligt intressant att läsa "hörnorna". Det ni skriver är VÄLDIGT uppskattat! Fortsätt, tack! Birgitta, en av panter-tanterna. |
|
||||
|
||||
Jag håller med! Hörnorna har ökat kvalitén på Kalimera ännu mer. Så tusen tack för all energi ni lägger ner
(Gissar att det också kan vara skönt för er att "skriva av er" ibland.. Att bo i ett annat land är inte bara en dans på rosor.) |
|
||||
|
||||
Ett STORT TACK även från mig till er allihop, för det arbete ni lägger ned på att skriva och berätta om ert dagliga liv i Grekland.
Det är jätteintressant att ta del av era "hörnor." Ann-Kristin |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|