![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Det enklaste sättet att citera tycker jag är det här:
Ta bort ALLT ur inlägget du svarar på - UTOM just de meningar du vill citera. Sen håller du ner klicken på musen och drar den över meningarna, "målar" dem. Därefter klickar du på quote-ikonen - den som ser ut som en liten fyrkantig pratbubbla med text i. Då får du quote-koden rätt vid den "målade" texten. |
|
|
||||
|
||||
|
Änglar får man göra fastän man är vuxen tror jag. Jag gjorde ett par häromdagen och det kändes härligt
Fast jag är ju snart bara 22, det kanske inte räknas som att jag är vuxen ännu? Ni borde prova i alla fall, ni som bor bra till (dvs. med snö på marken istället för slask, det blir så smutsigt då...). Om inte annat så blir man barn för en stund och det kan väl aldrig vara fel! |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]() Birgitta |
|
|
||||
|
||||
|
Enligt väderleksrapporten skulle vi, NU, ha avtagande snöfall vilket jag inte märker något av
![]() Dagens lokaltidning beskriver kaoset på E4:an i går, att hålla avståndet till framförvarande fordon är tydligen sådant som endast gäller för oss privatbilister. Här hade en "lastbil" kört in i långtradaren framför varpå stopp uppstodo en personbil körde in i den stillastående tradaren. DEt blev ett totalstopp för trafiken i över en timme. Inte kul att bli stående i ymnigt snöfall o snörök som skymmer all sikt Jag är glad att jag stannade hemma från kontoret i går o slapp sitta kö för att komma över E4 Nu har maken bunkrat upp med mera ved till braskaminen, det är -10 grader o det blir väl kallare till kvällen så veden o extravärmen behövs. Våra katter brukar krypa tätt intill kaminen, Findus brukar t.o.m. köra in skallen UNDER kaminen i bland för att få det riktigt härligt ![]() Stilla faller snön och snö täcker nu allt, men havet är öppet utom i viken längst in vid sjöbodarna. Småfåglarna gör täta besök o hämtar frön o nötter i fågelhuset. Och snart kommer väl den plogande traktorn igen ![]() En härlig vinterdag, vid kusten i norra Hälsingland. Birgitta som mitt i allt detta känner greklandslängtan ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Nä, skämt åsido, så hade jag faktiskt inte uppmärksammat citatbubblan, så det var ett bra tips. Man bockar och tackor
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|