|
||||
|
||||
18 timmar kvar
Äntligen står det inga dagar på nedräknaren utan bara timmar
Om 18 timmar bär det iväg till Kreta igen Hoppas väderleksrapporterna har fel bara...vill inte ha regn Hälsningar Malin & Co |
|
||||
|
||||
Sv: 18 timmar kvar
Trevlig resa Det blir säkert soligt och varmt när ni väl är framme
|
|
||||
|
||||
Trevlig resa!
|
|
||||
|
||||
Tack!
Vilken tur jag hade att Kalispera-linnet kom idag så det hann packas ner i resväskan Tack för det! Malin |
|
|||
|
|||
Trevlig resa,kommer ner till Kreta nästa torsdag.
|
|
|||
|
|||
Ha det jättebra, hoppas även jag på bra väder då vi lämnar Kastrup kl 15.15 imorgon med destination Kalamata
|
|
||||
|
||||
Varför får alla åka till Kreta utom jag?
Kanske man skulle ta en tripp till Athen för att sedan åka tillbaka. Tyvärr går det så mycket pengar i storstan. Uffe |
|
|||
|
|||
Vi vill ju inte att Du ska känna Dig ensam på ön,Uffe.
|
|
||||
|
||||
Japp, nu sticker vi!
Det skall bli så härligt! Lotta och Moa |
|
||||
|
||||
Trevlig resa tjejer!! Ni får det nog superkul!
|
|
||||
|
||||
Åh vad härligt, men vi kommer ner på Söndagkväll så det är inte så långt kvar för oss heller som tur är! Jag tror inte att vi ska oroa oss för vädret det dåliga båser säkert på sidan om. Ha en skön resa och hälsa Kreta att även vi dyker upp (eller ner) snart!!!!
|
|
|||
|
|||
Ha en jättetrevlig resa. Vi åker imorgon kl. 16.40 lyfter planet med mig och sambon ombord förhoppningsvis, har inte börjat packa ännu. (brukar börja packa minst en vecka innan jag ska åka i vanliga fall därav) Vill inte heller ha regn, fick nog av det förrförra vintern på kanarieöarna, regn i sex dagar av sju och svinkallt. Så nu hoppas jag på sol, sol, sol, massor av
sol. Slutdestination Platanias, ber en stilla bön till vädergudarna. |
|
||||
|
||||
Citat:
Malin |
|
||||
|
||||
Trevlig resa till er alla!
// Helén |
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi och cbriss |
|
|||
|
|||
Citat:
Jag (Vanja) är också på väg till Kreta. Denna gång åker jag med dotter, svärson och barnbarn 4 år, och inte med min syster som jag brukar. Vi ska bo i Gerani. Har aldrig bott där förut men hoppas på det bästa. På min nedräknare står det 11 timmar tills vi lyfter. Allting är packat och klart sen en vecka. Hälsningar Lena (Vanja), Hanna, Micke och Melvin |
|
||||
|
||||
Citat:
ha en trevlig resa Malin |
|
||||
|
||||