![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Lämna något år slumpen också. Jag är själv en person som gärna planerar och strukturerar och jobbar ständigt på att försöka släppa taget lite. Missförstå mig nu rätt men innerst inne tycker jag att du ska låta känslan avgöra när ni väl kommit på plats. Åk vidare när det känns bra och stanna när det är bättre. När jag kom till Amorgos var ambitionen att stanna 5-6 dagar och sen åka vidare men det blev 12 dagar på Amorgos dvs rnästan resten av den treveckorsresan och enbart sista dygnet på Santorini av praktiska skäl. Lycka till Alexandra. Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Eva! Förstår vad du menar men planeringen är en del av det hela. Dock vet jag att det inte kommer att bli som planerat, men bara så att man har ett litet hum hur man ska göra, tror att vi kommer stanna längre på Naxos än planerat och säkert kortare tid på Paros, men det får tiden utvisa.
Det som är bra med mig är att jag är flexibel och går ingenting som planerat så gör det mig inget, blir bara lite besviken om vi inte hinner med något som vi tänkt oss ![]() Trevlig resa alla ni! /Alexandra |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|