![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Himla otur ni hade, men ni var ju åtminstone på Kreta. Om något år kommer du bara ihåg det roliga och skrattar åt det goda minnet.
Safety boxen trasig? Ok, hade det varit i Spanien, men på Kreta? Jag har aldrig använt mig av en safety box i Grekland. Chansen att bli bestulen i Grekland, anser jag är mycket liten. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det var en verklig kedja av otur, stackars ni. Har inte varit på Kreta på många år o. vet ej hur det funkar där annars... mycket negativt får man höra nog...
Men var o. en får nog bära sina väskor från buss till hotellet, det är självklart. Själv var jag tvungen att återbeställa min Lesvos-resan (avg. i morgon) o. det var mycket sorgligt. Hoppas på att hinner resa dit ännu i höstas... när problemet är över. |
|
||||
|
||||
![]()
[quote=Soleil;99915]Det var en verklig kedja av otur, stackars ni. Har inte varit på Kreta på många år o. vet ej hur det funkar där annars... mycket negativt får man höra nog...
quote] Jag har varit på Kreta massor av gånger och har inget negativt att säga om denna ö. Det som hände här kunde naturligtvis ha hänt varsomhelst! Trist var det, men ingen skugga över Kreta för det ![]() /Ulrika |
|
||||
|
||||
![]()
Jag vet inte om jag tolkar Birgitta63 för bokstavligt men hon skriver ju att de "fick själv slita ut väskor och tillhörigheter ur bussen" - och det tar jag som att det var just det de fick göra, alltså själva ta ut väskorna ur bussens bagageluckor.
Det tycker jag var konstigt i så fall. Chaufförerna brukar ju vara noga med att passagerarna inte ska göra det själva, av flera skäl. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|