|
||||
|
||||
Sv: Musiktavernan Pelagos....
Karin |
|
||||
|
||||
Var rädd om dig nu MIKKE så ses vi i LUND
|
|
|||
|
|||
....jag far hoppas att det aer fixat tills dess,men sant vet man inte.....Sa jag flaggar for laga forfall iallafall redan nu......
Nu ska jag puttra hemover, koka upp fem liter vatten och haella pa 1.5-liters flarrer samt dra over dom med strumper.....Det aer sa gott att harom peau varsin sida och dom aer varma i timmar...... Hare bra i Skane.... Mikke |
|
||||
|
||||
Diskussionen om Xronis & Co kanske framtida Sverigeturné har fått en egen tråd http://www.kalimera.nu/forums/showthread.php?t=2532
//Zanét moderator |
|
||||
|
||||
Citat:
//PO -Monogam |
|
|||
|
|||
....hehe....stereo e bettre en mono, eller hur...
Mikke |
|
||||
|
||||
Citat:
//PO -Liar liar, pants on fire. |
|
|||
|
|||
...misstänker starkt att synpunkterna är relevanta....
Mikke (Monokrom) |
|
||||
|
||||
Jo hon sa att jag kunde räkna med skador på pickupen om jag byte spår mitt i låten.
Hur kommer vi tillbaka till Pelagos härifrån, så att den här långa fina tråden inte spårar ur alldeles? //PO -monolåg |
|
|||
|
|||
....för att villfara din önskan kan jag berätta att det kanske blir nya stolar på Pelagos nästa år....Vi får hoppas att det blir den klassiska grekiska taverna-stolen av trä.Kanske inte bast i sitsen,men med ståltråd därnere som förstärkning, etc.....
Mikke |
|
|||
|
|||
...sen har det försports att den duktige kocken Marinos som lyckliggjorde oss sistnämnda säsong, haver fått andra erbjudanden och icke mer regerar över grytorna på Pelagos......:-(
Dock har vi förtröstan och ser fram emot nya kulinariska fröjder med en ny chef.......dock haver icke sista ordet sagts i detta ärende och det är en vinter emellan.... Mikke |
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
Karin |
|
|||
|
|||
...möjligens kan man väl tänka sig sittkuddar som komplement, ifall nu nån vill sitta å häcka hela quellen....
vad anbelangar svampsåsen, så tror jag att receptet finns arkiverat, eller också ere bara ja som drömmer.... har för mej att Marinos skulle jobba på Kreta i vinter, men han kanske truttnar påre å kommer tebax te Karp.... Så låt oss icke kasta sleven i sjön ännu... Mikke |
|
|||
|
|||
....till helgen får vi pingla Xroni& Mimis och höra hure gick med mini-turnén i New Jersey.....
Mikke |
|
|||
|
|||
...enligt Xroni såvare kuligt i Amerika, samt att han blev erbjuden jobb som servitör på nån bekants restaurang.Dock fann han för gott att återvända till Karp.
Mikke |
|
|||
|
|||
...hann bara me en kortis-ring te te Karp förra vekkan, men ja ska ta å pingla lite imorrn, eller ida,d.v.s söndag 15 januari....Då hoppas ja få reda på lite om den omedelbara framtiden me Zephyros,Garden Villa, Pelagos å varom ha jort eller ska göra me PanBurger....om den ska leggas ner, eller om den ska bli en taverna, more or less....vilket ja tykker.Synd om dom la ner utan att ha prövat......
Vi håller tummarna! Mikke |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||