|
|||
|
|||
Sv: Vilken parfym använder ni?
Åh, jag som hade en nästan orörd 75 ml eau de parfum som jag gav bort i vintras... Tänk om jag hade vetat att du gillade den så mycket!
|
|
|||
|
|||
Jeg tror aldri jeg har kjøpt samme duft to ganger. etter en stund merker man jo ikke hva de lukter, eller hva? Ok, har man 60 flasker er vel ikke det noe problem. Akkurat nå bruker jeg Ralph Laurens "Romance" og Cacharels Amor Amor.
Må være inne i en romantisk periode... |
|
||||
|
||||
Jag använder brännvin! Det är toppen!!!
dimitris |
|
||||
|
||||
Svider inte det minsta va
|
|
|||
|
|||
Eller som jag brukar säga när man får lokal likör efter maten på turistkrogar: "ahhhhh, after shave!"
|
|
||||
|
||||
Köper nästan aldrig parfymer. De tar inte slut så fort och det är dyrt. Och så svårt att hitta nåt nytt i parfymaffärerna för när du luktat på en så känner du inte så mycket mer. Ha ha. Bäst måste va att norpa lite av kompisar då och då och se om det passar en själv. Eller köpa sådana där paket med fem miniparfymer.
Men jag hittade på finlandsbåten för massa år sedan min favorit. Nu verkar den omöjlig att få tag på i affär här. Men på www.beautystore.se hittade jag den. Det är Salvador Dali - Salvador Dali Femme och jag gillar även Laguna oxå från Salvador Dali. Däremot Kenzo gillade jag inte alls! |
|
||||
|
||||
Köper inte så mycket parfym men fick ett presentkort nyligen i en parfymaffär. Där inhandlades Anna Sui - Secret wish och D&G - Feminine.
Speciellt sistnämnda uppskattades därhemma Hälsningar Stinab |
|
|||
|
|||
Min greske parfym er av merket 'Autan', absolutt sommerfavoritt. Selv om duften ikke er så sanselig.
|
|
|||
|
|||
Carolina Herrera 212 min absoluta favorit.
Ypsilon |
|
||||
|
||||
Citat:
Jag igen har använt samma doft i en evighet - Ralph Laurens Romance - och tänker inte avstå från den heller på läääänge |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|