![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Badviken på AntiPaxos
//PO |
|
||||
|
||||
![]()
Min avatar visar utsikten från "min" terrass i Faros på Sifnos!Fast jag har haft den ett tag nu så jag kanske byter snart..
![]() //Stina ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Min avatar visar mig. Den glada uppsynen kommer sig av att jag står mellan två underbara, grekiska kompisar, i Aten i juni i år och är sååååå lycklig.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kyrkklockorna i kyrkan på berget ovanför hamnen på Milos!
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() Min är tagen på en båtutflykt när jag var på Karpathos för ´flera år sedan. Det var en härlig tripp! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Min avatar visar vår dotter Emmy påväg över berget från Faros till stranden som jag för tillfället glömt namnet på. Iallafall samma berg som du Stina har i bakgrunden på din avatar. Hon är bar 4 på bilden, och vi var mäkta imponerade av henne att orka gå den ganska svettiga promenaden.
Hälsningar Suz |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mina grabbar på Elafonissi, Kreta, en ljuvlig eftermiddag/kväll vid 17-18-tiden när det inte var så många fler än vi kvar.
|
|
||||
|
||||
![]()
Min avatar er ikke fra Hellas. Bildet er fra mitt barndoms paradis i Nord-Norge.
|
|
||||
|
||||
![]()
Min avatar är från en av de fina stränderna på Anafi, en seneftermiddag när solen stod lågt.
Kanske kan jag skryta med att vara den ende på Kalimera med nakenbild i Avataren? ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Min bild är tagen på vägen mellan Rhodos Stad och Ixia. Längtar att få åka ner dit igen!
![]() //Lena |
|
||||
|
||||
![]()
Min avatar är från en gränd i Skiathos stad, tagen i juni i år.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mitt visar Kalimera vid Tännforsen tagen i augusti iår
|
|
||||
|
||||
![]()
Amorgos! Agia Anna
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har precis bytt avatar. Innan var det min lilla kisse nu är det stranden i Lothiarika på Rhodos.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()