|
||||
|
||||
Sv: Disco på 80-talet
Javisst, pa Aquarias har jag varit .
Fast mina favo-stallen var JPS, Le Palais....och nagra till |
|
||||
|
||||
Citat:
Eva |
|
|||
|
|||
jag vill oxå ha länken!!
höll mest till på Babylon, Aquarius och Mike`s BRITTIS |
|
|||
|
|||
Hej!
Jag vill också ha länken!!! Har precis letat fram mina foto från första Greklandssemester. Det var en skolresa 1978 när vi skulle sluta 9:an. Jag reste även dit 1979. Jag bodde på Hotel Majestic ,när jag sökte på hotellet så visar det sig att Fritidsresor har det hotellet. Skillnaden är ju stor, mycket mer bebyggelse runt omkring nu. Vi hängde mest på Mikes och drack Lumumba. Det var tider det!!! Ska åka till Tilos och Rhodos om 9 dagar, får se om man tar svängen förbi o tar sig en titt. Hotell Majestic ligger vid västra stranden och jag ska bo i Kallithea, det är väl långt dit,eller? Jag kan väl ta en buss in till Rhodos och sedan taxi dit? Jeanette |
|
|||
|
|||
Yes! Vill oxå ha länken, tack!
|
|
||||
|
||||
Hur kan ni komma ihåg namnen på discona? Så nykter var jag aldrig.
|
|
|||
|
|||
Om du fortfarande har kvar länken vill jag också gärna ha den.
Minns att vi ofta gick till ett disco som hette Sfinx eller ngt liknande. |
|
||||
|
||||
Jeg skulle også gjerne hatt denne linken.
Jeg var mye på Rhodos fra 1982 og utover -80-tallet. Men jeg var ikke så mye på disco, vi dro heller på gresk nattklubb. Jeg var mye på Cosmopolitan, men den finnes nok ikke lengre. |
|
|||
|
|||
Vi var ofta på Club 2001, inträde ca 20 svenska kronor o dricka så mycket du ville, iofs ganska svaga drinkar men, gott var det och kanonkul, uppträdande men Elviskopior o sånt, grekiska dansare, och ja ni vet
|
|
||||
|
||||
Hej Stusse !
Jag skulle också väldigt gärna vilja ha länken! Skulle vara kul och se ! Tack på förhand! |
|
||||
|
||||
Citat:
Länken nedan är en förmildrande omständighet som förklarar varför man idag inte förstår varför man gjorde vissa saker, eller såg ut som man gjorde http://www.dimple.se/vilse/ |
|
|||
|
|||
Kan meddela att Aquerius idag är ett dagis, La Scala är fortfarande igång under namnen Taj Mahal. Loft har stängt och Laser är en keramik fabrik....
|
|
||||
|
||||
Även jag är intresserad av att kolla in lite grekisk 80-talsdisco, så skicka även länken till mig så är du snäll.
/Fredrik |
|
|||
|
|||
Hej,
Det hade varit roligt att få den länken då jag jobbade som DJ på Aquarius 1979 och 1980 och på Playboy 1983. |
|
|||
|
|||
Om du har kvar den länken får du gärna skicka den. Kanske hittar man något bekant från det tidiga -80 talet.
Margaretha |
|
||||
|
||||
Nu har jag skickat länken till Peter K och Margaretha. På söndag åker jag till Rhodos, men det blir nog inte några disco-besök.
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|