|
||||
|
||||
Sv: gresk musikk fra nettet
Citat:
Karin |
|
||||
|
||||
Citat:
Ivi |
|
||||
|
||||
Jag tror knappas att man kan vara tydligare vad Karin har varit
Det är jag som inte fattar nåt Fast ofta när det är såhär så brukar jag komma på det nästa dag,så vi får hoppas på det Jag är lite trög i skallen Riitta |
|
||||
|
||||
Citat:
Karin |
|
||||
|
||||
Citat:
I nödfall får du väl ringa, så lotsar jag dig per telefon... Karin |
|
|||
|
|||
Citat:
/Gita |
|
||||
|
||||
Citat:
Karin |
|
|||
|
|||
Jeg har brukt http://www.ouzofm.com med stort hell. Man kan ønske seg musikk der, og har man programmet "station Ripper", kan man også lagre musikken på pc om man ønsker det. http://www.stationripper.com
|
|
||||
|
||||
Ja, smaken är ju - som väl är - olika. Jag tycker att det är alldeles för mycket modernt och poppigt på ouzofm, och alldeles för få av mina favoriter. Man börjar väl bli gammal...
Karin |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Tack Ivi för den finska beskrivningen Någon kanske kan ta det på grekiska också,så kanske det går bra då Får väl försöka i morgon igen.Vill inte blir förb...mer i kväll Riitta,snäll igen |
|
|||
|
|||
Riitta,
Under den där lilla skärmbilden har du en liten avlång knapp, och på den strår det Windows Media Player 10 Free. Där kan du hämta hem den! Har du den knappen? /Gita |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Karin |
|
|||
|
|||
Jaaaa - - det stemmer vel det...
|
|
|||
|
|||
Citat:
Har ikke noe med alder å gjøre, tror jeg. Bare med smak Noen liker slik musikk og andre liker sånn. Hurra for mangfoldet Og jeg elsker mer tradisjonell gresk musikk også, men får fort overdose av det. Da er det greit med pop. |
|
|||
|
|||
Misforstå meg rett; jeg foretrekker gresk pop. Men noen ganger blir det litt for trance-aktig eller hipt for meg... Enda jeg er yngre enn deg også! Remos, Vissi og Sfakianakis er absolutt blant mine favoritter, men det har ikke akkurat vært det de har spilt når jeg har hørt på. Men jeg ser at de står på playlistene, så de dukker vel opp innimellom de også.
|
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
||||
|
||||