|
||||
|
||||
Sv: Fototävlingen - KWH
Fina bilder allihopa, har inte lyckats att utse min favvo ännu...
|
|
||||
|
||||
HJÄÄÄLP jag har inte röstat än!!!
Tyckte ju när jag såg bilderna första gången att jag hade en klar favorit - men den har visat sig få allt starkare konkurrens med tiden, och nu tvekar jag mellan FYRA bilder!! Nån mer som inte har röstat?? Det är ju sista chansen i MORGON!! |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Eva |
|
|||
|
|||
Ska bli kul o se vilken bild som vinner
Tommy ( utom tävlan ) P.s Och ännu roligare o se alla 387 bilderna publiceras i nästa foto-tävling på fredag D.s |
|
||||
|
||||
Hur skall man klara det Ögonen går väl i kors när man har tittat på så många bilder och man blir helt snurrig i skallen
Får väl göra som förra året.Skriva upp dom bilderna som man fastnar för med en gång och sedan våndas mellan dom Riitta |
|
|||
|
|||
Citat:
Det klarnar säkert om du tar din fredags-ouzo så röstar du på första bästa bild du ser efter den Tommy |
|
||||
|
||||
Risken är väl stor att det blir ännu snurrigare efter den
Får nog vänta med ouzon efter bildtittningen Riitta,bildfantast |
|
||||
|
||||
Nu har jag röstat i alla fall.
Det blev inte den ursprungliga favoriten utan en som stod sig bättre i längden |
|
|||
|
|||
Citat:
Undrar vilken det kan vara ? Tommy |
|
||||
|
||||
Citat:
Men nu skulle jag vilja gissa lite var bilderna är tagna... Får man göra det offentligt så här i elfte timmen måntro? |
|
|||
|
|||
Citat:
Gissa på du så får vi se. Fast sista dag att rösta är väl inte förrän i morrn ? Så kanske bäst att vänta ? Tommy Senast redigerad av epiros den 2005-10-26 klockan 21:13. |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Bilden 27 är ju speciellt svår och gissa, var den är tagen på
Riitta |
|
|||
|
|||
Citat:
Absolut För du ger dej väl inte iväg mot Helsingborg innan Jul hoppas jag ? Annars är det väl risk att vi missar våren i Syd-frankrike ? Tommy |
|
||||
|
||||
I morgon blir det roligt
Vi får reda på vilken tröjbild är bäst, och får se alla dom fina nya tävlingsbilderna Synd att man skall jobba Vill vara hemma och se på bilder Riitta |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Så venter vi i spenning på presentasjonen av vinnerbildene i den STORE fototävlingen
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Jag har inte va´tt med på ett tag, Jag är så nyfiken på den "stora" fototävlingen. Ngn som vet när vi får resultatet?
Anita |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|