![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Roligt läsning!
Att Karins krigsmonument var från karpathos var intressant - något jag missat, så även Mases Apelia beach. ![]() Att Lissis avatar var från Tinos, kunde jag nästan gissa. ![]() Wilmas grind från Skopelos lockar mig som besökare. ![]() Och visst kan jag se en viss symbolik med Tittis statyett. ![]() Netwolf; det där med handskar och solfjäder låter intressant! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jo, du fastande på bild...en helsida i GP
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ah, du menar denna...Ja, faktiskt det är inte jag.
![]() ![]() ![]() /Netwolf ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Min avatar är från en vy från en av Ios choras vimlande gränder.... där bland dessa gränder i ngt hus lite utanför stadskärnan, tror jag att jag bott i mitt tidigare liv... jag får en speciell känsla när jag knallar runt där...
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Min avatar är en bild hämtad från Apela Beach på Karpatos, som tillsammans med Achata Beach, också den på Karpathos, är de två vackraste och skönaste stränder som jag besökt. Minnen: Karpathos i augusti. Nästan 40 grader varmt. Luften dallrar. Kristallklart vatten. Då älskar jag Apela och Achata. Om det är möjligt att under sådana förhållanden vara helt "insnöad" på en ö, så är det förmodligen största anledningen till att jag har Karpathos i topp på min lista. ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|