|
||||
|
||||
Sv: Under 200 dagar
Nej åker den 14:e Juni ner dit
|
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi |
|
|||
|
|||
79 daggar till Skopelos!
eva b |
|
||||
|
||||
Citat:
Har inte själv haft möjlighet än att se valnötsträdens blommor, men jag har fått berättat för mig att de är vita och så vitt jag vet finns träden i privata trädgårdar, men kanske också på andra platser i sta'n. |
|
||||
|
||||
Citat:
Har saknat Kalimera också, men tittat in någon gång ibland utan att göra avstamp efter mig dock. Tanken var faktiskt att rapportera på något sätt när det visade sig att jag fick "fast" jobb på ett hotell i början av juli i Rethymno, men blev dessvärre helt enkelt inte av vilket jag ångrar såhär i efterhand! Men iaf.. jag jobbade som "allt-i-allo", på ett hotell i Rethymno vid namn Marilyn, för att beskriva det mycket bra. (Blev f.ö nästan 4 månader sammanlagt, och 4 månader + 1 dag på Kretensisk mark) Jag stod i baren, tog betalt för solstolarna på stranden, gjorde rent poolen, lagade lättare luchrätter som t.ex pizza och toast, satt i receptionen, hjälpte ägarens Mamma med städning när tid gavs och fick även vara med om att röja ur en Mycket stökig källare till hotellet när det gick mot sitt slut i mitten av oktober! Ska även tilläggas att jag träffade litentuva med hennes härliga familj och Athanasia här från Kalimera i somras.. minst, vet ju inte hur många jag teoretiskt sätt sprang på.. Så.. för att återgå till tråden.. lutar det mot att det blir avresa tillbaka ner till Kreta när jag hunnit se några Allsvenska matcher med Blåvitt på läktarna här i vår.. Slutet av april/början av maj lutar det åt just nu! IngegerdN: Underbart att få uppleva påsken på Kreta, njut lite för mig med. Och trevlig resa forstås! Senast redigerad av martinifk den 2010-03-08 klockan 03:32. |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|