![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Yvonne |
|
|||
|
|||
![]()
..Ancona...där har ja vurt en gång....Där finns ett fint arkeologiskt/historiskt museum, ifall nu nån händelsevis skulle leta efter ett...
![]() ![]() Mikke |
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=Mikke]..Ancona...där har ja vurt en gång....Där finns ett fint arkeologiskt/historiskt museum, ifall nu nån händelsevis skulle leta efter ett...
![]() ![]() Stämmer och man piffade upp stället för 2 år sen, därifrån ser du ner över hamnen! Camilla |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Carina ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Men lust att göra likadant får jag i alla fall!
//PO -inte avund7k ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Ser fram emot att läsa resebrevet längre fram i sommar! |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Det är närmare att åka Verona- Venedig, endast ca 13 mil, om du nu inte vill köra så mycket med den där häftiga maskinen förståss. ![]() Yvonne |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() det är en härlig känsla att bli bogserad av en liten lotsbåt genom kanalen, och se alla fantastiska byggnader som kantar kajerna. Verkligen en upplevelse!! Yvonne |
|
|||
|
|||
![]()
...Grattis Tommy till 4-hjulingen!!
Tare vajert nu neru övningskör....speciellt i kurvera... ![]() Mikke |
|
|||
|
|||
![]()
Venedig ? Tja varför inte,Yvonne, kunde va kul att se canalerna o gondoljärerna kanske. Va gör det om man blir lite blöt, Inge. Vi lever ju bara en gång
![]() ![]() Plats finns för passagerare finns, Ivi. Säg bara till var jag ska hämta opp dig ![]() Kurvorna blir väldigt lugna till en början, sen får vi väl se var jag hamnar, Mikke ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis! Vilken under resa du kommer få. Du genomför en dröm jag haft i många år. Men i mina drömmar flyger jag ner och hyr transportmedlet på plats. Ska bli kul att läsa om dina bravader när du kommer hem.
|
|
||||
|
||||
![]()
Bra val av färdmedel
![]() Har åkt från Venedig några gånger men tycker det blir för mycket tid på båt! Camilla |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Mikke |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Men annars är det ju som du säjer; vi har ju det eminenta Kafeét att tillgå ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|