![]() |
|
||||
|
||||
![]()
GRATTIS!
ALDRIG HAR VÄL SÅ FÅ FÖRMEDLAT SÅ MYCKET KUNSKAP OM GREKLAND TILL SÅ MÅNGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tänk så mycket glädje och kunskap om Grekland som jag fått genom Kalimera. Det är en mycket fin sajt som ni har skapat. Hoppas att ni fortsätter att vårda den ömt och låter den vidareutvecklas på ett varsamt sätt som gör att den också i fortsättningen är lika lättillgänglig för så många. Förmodar att det också är en stor lycka, få förunnat, att få ha ett av sina stora intressen som sitt jobb. Det bidrar säkert liksom ert idoga arbete till den goda kvalitén på sajten. Ikväll före middagen höjer jag en bägare med ouzo och utropar ett GRATTIS! till er, Janne, Camilla och övriga som hjälper er att göra Kalimera så bra. Och när den bägaren är tömd så tar jag ytterligare en liten extra skål som jag höjer för Robban. För utan honom hade det kanske inte blivit något Kalimera. Hemska tanke! Vad heter förresten GRATTIS på grekiska? ![]() Grattis! ![]() önskar ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Stort Grattis!!!!!!
|
|
||||
|
||||
![]()
Stort GRATTIS!
![]() ![]() Katitzi ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis Kalimera,
jag hoppas att vi ännu blir flera som tycker om att läsa och skriva här om en Grekland som oss alla är så kär. Janne och Camilla, ni skall ha tusen tack och jättemånga klapp! ![]() ![]() ![]() Hehe, nu är det kanske bäst att jag slutar rimma så att det inte går riktigt dåligt. Men hipp, hipp, hurra för Kalimera! ![]() / Anne ![]() Senast redigerad av Alala den 2012-05-15 klockan 17:43. |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis! Och ett stort TACK för en fantastisk sida
![]() Tänk så många fantastiska människor vi lärt känna under årens lopp just på grund av Kalimera. Och så många trevliga Kalimeraträffar vi har haft på Kalymnos tillsammans med dessa personer, och fortfarande har lite spontant, varje år i maj och september ![]() Siv Lena o Ulf ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Stort GRATTIS och stort TACK!!!
Anki |
|
||||
|
||||
![]()
Stort grattis, är i princip inne varje dag alltid nåt nytt att läsa och lära.
Vill också ha kalimera t-shirts min börjar bli sliten Tack än en gång. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
KALIMERA XRONIA POLLA!!!!!
Grattis till en rolig, informativ, lärorik och seriös sida om Grekland. Ni har gjort och gör ett fantastisk jobb som vi är tacksamma för. Ni har fått många av oss "därute" att tillsammans med er engagera oss och deltaga i att göra Kalimera till vad den är i dag; störst, bäst och nog också vackrast. En ouzo eller två kommer det säkert att firas med i vårt hus. Tack och lycka till med Kalimera framöver!! ![]() Lars och Birte Kriti stis kardies mas |
|
|||
|
|||
![]()
Xronia Polla!
|
|
||||
|
||||
![]()
GRATTIS!
Tack för all information och inspiration. // KR |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Men nu behöver vi inte det som tur är ![]() ![]() ![]() Grattis så mycker på 15-årsdagen!!! MVH zakka |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jamas! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Instämmer i alla gratulationer!
Ni/vi har ju ett helt fantastiskt forum, dock beroendeframkallande ![]() Tusen tack å grattis!!! ![]() nickelena |
|
||||
|
||||
![]()
Om man skulle skämta till det lite;
Om Kalimera fyller 15 år. Då har du Camilla, många levnadsår att njuta av!!! OBS! Skämt, hälsar Birgitta. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Bättre sent än aldrig . Hugger i samt ger er ett stort fång med rosor ( blåa om nu de kunde bli blåa
![]() Ni är guld värda ! Birgitta |
|
||||
|
||||
![]()
GRATTIS
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag säger GRATTIS! till alla oss som har underbara Kalimera.
Och naturligtvis även till Janne och Camilla ![]() Ulla |
|
||||
|
||||
![]()
Än en gång ett stort tack!
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|